Leveringsvoorwaarden voor Office 365-implementatie
(1.) Algemeen
Deze leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten met betrekking tot de implementatie van Microsoft Office 365 die worden aangeboden door Sanum (hierna te noemen: “wij” of “ons”) via onze website. Door akkoord te gaan met onze offerte en het plaatsen van een bestelling, gaat de klant (hierna: “u” of “de klant”) akkoord met deze leveringsvoorwaarden.
(2.) Diensten
Wij bieden een complete implementatieservice voor Microsoft Office 365, inclusief:
Installatie en configuratie van Office 365-licenties.
Migratie van bestaande gegevens (zoals e-mails, documenten en gebruikersaccounts).
Configuratie van beveiligingsinstellingen en rechten.
Training en ondersteuning voor eindgebruikers (indien overeengekomen).
(3.) Levertijd
3.1. De maximale levertijd voor de implementatie van Office 365 bedraagt 14 kalenderdagen vanaf de datum waarop wij de volledige betaling of een overeengekomen aanbetaling hebben ontvangen, tenzij anders schriftelijk is overeengekomen.
3.2. Wij streven ernaar de implementatie binnen de gestelde termijn af te ronden. Overschrijding van deze termijn geeft de klant geen automatisch recht op schadevergoeding of annulering, tenzij:
De vertraging het gevolg is van nalatigheid aan onze kant.
Een afwijkende schriftelijke overeenkomst is gemaakt waarin compensatie bij vertraging is opgenomen.
3.3. De implementatieperiode kan worden beïnvloed door factoren die buiten onze controle liggen, zoals:
Vertraagde toegang tot de benodigde gegevens of systemen van de klant.
Onvoorziene technische problemen bij de klantomgeving.
(4.) Verplichtingen van de klant
Om een tijdige en succesvolle implementatie te waarborgen, stemt u ermee in:
Tijdig toegang te verlenen tot relevante systemen en infrastructuur.
Benodigde informatie en gegevens te verstrekken.
Een contactpersoon aan te wijzen die beschikbaar is voor communicatie en goedkeuringen tijdens de implementatie.
Te zorgen voor de aanwezigheid van benodigde hardware of infrastructuur die compatibel is met Office 365.
(5.) Betalingen
5.1. Alle betalingen dienen te worden voldaan volgens de betalingsvoorwaarden zoals gespecificeerd in de offerte.
5.2. Eventuele extra kosten die voortvloeien uit aanvullende wensen of wijzigingen na aanvang van de implementatie zullen apart in rekening worden gebracht en kunnen leiden tot aanpassing van de oplevertermijn.
(6.) Garantie en ondersteuning
6.1. Wij bieden een garantieperiode van [X dagen/weken] na oplevering waarin eventuele fouten in de implementatie kosteloos zullen worden opgelost.
6.2. Ondersteuning na de garantieperiode is beschikbaar tegen een apart overeengekomen tarief.
(7.) Annulering en wijziging
7.1. Annulering van de opdracht dient schriftelijk te gebeuren. In geval van annulering:
Voor aanvang van de implementatie: 25% van de overeengekomen prijs wordt in rekening gebracht.
Na aanvang van de implementatie: de volledige kosten tot op dat moment gemaakt worden in rekening gebracht.
7.2. Wijzigingen in de overeengekomen scope van de implementatie kunnen leiden tot aanpassingen in de kosten en oplevertermijn.
(8.) Aansprakelijkheid
8.1. Wij zijn niet aansprakelijk voor indirecte schade, zoals gederfde winst, verlies van gegevens of gevolgschade, tenzij deze het gevolg zijn van grove nalatigheid of opzet.
8.2. Onze maximale aansprakelijkheid is beperkt tot het bedrag dat u aan ons heeft betaald voor de betreffende implementatie.
(9.) Overmacht
Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen of tekortkomingen in de uitvoering van onze verplichtingen als gevolg van overmacht, waaronder natuurrampen, pandemieën, cyberaanvallen, stroomuitval of andere omstandigheden buiten onze controle.
(10.) Toepasselijk recht en geschillen
10.1. Op deze leveringsvoorwaarden is het Nederlands recht van toepassing.
10.2. Eventuele geschillen zullen in eerste instantie worden voorgelegd aan een bevoegde rechter in Nederland.
(11.) Aanvullende bepalingen
Wij behouden ons het recht voor deze leveringsvoorwaarden te wijzigen. Eventuele wijzigingen worden tijdig op onze website gepubliceerd en zijn van toepassing op nieuwe overeenkomsten.
Heeft u vragen over deze voorwaarden? Neem gerust contact met ons op via het contact formulier of op contact@servicepunt365.nl